Thursday, August 6, 2020

HOE KENNISGEVINGEN EN ADVERTENTIES BEHEREN IN AVAST MOBILE SECURITY?

Avast heeft zo nu en dan nieuwe functies aan zijn software toegevoegd. Deze functies zijn ontworpen om gebruikers de ultieme beveiliging te bieden, zodat ze door het web kunnen bladeren zonder bang te hoeven zijn om virussen tegen te komen. Sommige van deze virussen zijn onder meer ransomware, malware, Trojaanse paarden, rootkits, enzovoort, die zeer schadelijk zijn voor elk apparaat. Ze kunnen uw computer systeem binnendringen en uw persoonlijke gegevens stelen, zoals persoonlijke gegevens, bankgegevens, wachtwoorden en nog veel meer. Om u tegen dergelijke bedreigingen te beschermen, voegt Avast zo nu en dan nieuwe functies toe aan de software.

Ongeveer enkele jaren geleden lanceerde Avast zijn mobiele applicatie voor Android-gebruikers, genaamd Avast Mobile Security. Het is exclusief ontworpen om uw apparaat te beschermen tegen ongewenste phishing, spyware en malware. Hoewel de klantenservice van Avast uitstekend is in het bieden van oplossingen als er iets misgaat met uw antivirusprogramma, is het in ieders belang om van tevoren voorzorgsmaatregelen te nemen.

Avast Mobile Security biedt een reeks functies om het gebruik van uw apparaat gemakkelijker te maken en het beschermingsniveau te verhogen. En het beste is dat Avast u de keuze geeft tussen de gratis advertentie-ondersteunde ervaring en de premium advertentie-vrije ervaring.

Nu weten we dat deze app alles is wat u zoekt om uw mobiele telefoon te beschermen. Maar er is één probleem waar gebruikers vaak mee te maken hebben en daarom heeft onze Avast-klantenondersteuning een oplossing bedacht om u hiervan te ontlasten. Dit probleem houdt verband met de constante pop-up van Avast-meldingen en advertenties.

HET PROBLEEM VERMIJDEN
  • Open Avast
  • Ga naar de sectie Meldingen en waarschuwingen.
  • Schakel elke melding in of uit door op de knop ernaast te klikken.
Als u het probleem niet kunt oplossen door deze oplossing te volgen, kunt u het beste onmiddellijk contact opnemen met onze medewerkers van de klantenondersteuning van Avast. We bieden u meteen eenvoudige oplossingen.

Hoewel meldingen en waarschuwingen u op de hoogte houden en het hoogste beschermingsniveau garanderen, kan het soms erg vervelend worden. Maar we raden u aan om alle meldingen in de sectie Real Time Protection te allen tijde ingeschakeld te houden.

U kunt contact opnemen met onze Avast-klantenservice via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. Onze technici nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Het enige dat u hoeft te doen, is uw probleem bij ons melden en de rest aan ons overlaten.

No comments: